Loading...

Sportas / tempimai

Šokėjas turi paruošti savo kūną šokiui. Tvirtesnis kūnas padeda išgauti norimas formas šokyje bei atlikti norimus judesius. Šios treniruotės padės ne tik stiprinti kūną, bet ir jį pratempti, suteikti jam lankstumo. Tempimo pratimai taip pat saugo raumenis nuo traumų, spazmų, įplyšimų. Jie ne tik labai naudingi sąnariams bei sausgyslėms, bet ir fiziškai atpalaiduoja. Nesvarbu ar jau šokate ar dar ne, mūsų kūnams reikia padėt, o lengviausia netingėt – penktadieniais 18val. ANT studijoje su Funky U 😁
Pastovus lankymas nėra privalomas, bet patartinas. Norint susimokėti studijos šokėjams tai būtų kaip papildoma savaitinė treniruotė, o studijos svečiams reikėtų rinktis vienkartinio mokėjimo planą ir susimokėti kas kartą atvykus.

Treniruočių laikai:

Esant norui galima pasirinkti bet kurią kitą tinkančią ar papildomą grupę. Visi kiti užsiėmimai skelbiami tvarkaraštyje.
Sekite naujienas studijos tinklapyje ir mūsų Facebook profilyje. Pradėjus lankyti treniruotes reikės pasirašyti bendradarbiavimo sutartį.